X
per Kalėdas pristatymai gali vėluoti

Pardavimo sąlygos

Užsakymo informacija: +370 5 214 0270

Pirkimo-pardavimo sutarties galiojimas, komercinė ir kainų informacija

Pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes iš internetinės parduotuvės.
Prie prekių nurodytos internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos. Prie prekės kainos yra pridedamas pristatymo mokestis
Prekių pristatymo mokestis priklauso nuo pirkėjo buvimo vietos ir pasirenkamo pristatymo būdo. Pristatymo mokestis pirkėjui pateikiamas pildant užsakymą. Informacija apie prekę pateikiama internetinėje parduotuvėje tiesiogiai prie prekės.

Užsakymo pateikimas

Atitinkamuose meniu raskite tinkamų prekių (pvz., gėlių sėklos, pasidaryk pats). Taip pat galite naudoti paieškos juostą, pažymėtą padidinamuoju stiklu, norėdami ieškoti konkretaus produkto. Jei jūsų pasirinkta prekė turi ženklą „Prekė yra parduotuvėje“ ir nėra krepšelio ženklo, prekę galima įsigyti vietoje mūsų „Maarahva“ parduotuvėse (detaliau rasite „Parduotuvės“). Jei jūsų pasirinkta prekė yra pažymėta „Yra!“, galite prekę įdėti į pirkinių krepšelį (galite naudoti „+“ ir „-“ ženklus norėdami pakeisti reikiamą kiekį).
Viršutiniame dešiniajame puslapio kampe galite sekti į pirkinių krepšelį įdėtų produktų kiekį. Paspaudę „Peržiūrėti krepšelį“ galite peržiūrėti visą krepšelio turinį ir esant poreikiui pakeisti kiekius arba ištrinti visą eilutę nuo kryželio prieš prekę. Norėdami patvirtinti užsakymą, eikite į "Checkout" ir užpildykite reikiamus laukus. Pristatymo kaina bus pridėta prie pasirinktų laukelių pagal jūsų pasirinktą pristatymo būdą. Perkant už 35 eurus siuntos siuntimas į paštomatą nemokamas. Galiausiai paspauskite "Pateikti užsakymą" ir ekrane pamatysite užsakymo patvirtinimą, toks pat patvirtinimas bus išsiųstas ir į Jūsų el. Sutartis įsigalioja nuo mokėtinos sumos gavimo į Internetinės parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą
Kitas pranešimas „Jūsų užsakymas įvykdytas“ bus atsiųstas į Jūsų el.paštą, kai užsakymas bus baigtas ir pradės kelionę (pinigus įvedus į mūsų sąskaitą). Siuntų automato kodą į Jūsų el.paštą atsiųs transporto paslaugų teikėjas.

Neapmokėjus už pateiktą užsakymą per dvi darbo dienas, užsakymas bus anuliuojamas.

Jei užsakytos prekės negali būti pristatytos dėl per mažo prekės likučio ar dėl kitų nenumatytų priežasčių, pirkėjas apie tai bus kuo greičiau informuotas ir sumokėti pinigai (įskaitant prekių pristatymo išlaidas) grąžinami, paprastai per 1-2 darbo dienas. Priklausomai nuo mokėjimo būdo, sumokėtos sumos grąžinimas gali užtrukti iki 7 darbo dienų

Pristatymas

Prekės siunčiamos į šias šalis: Lietuvos Respublika (LR)
Prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas, o atitinkama kainos informacija pateikiama prie pristatymo būdo. Siuntos pirkėją paprastai pasiekia į nurodytą paskirties vietą per 3 - 7 darbo dienas nuo pardavimo sutarties įsigaliojimo. Išskirtiniais atvejais prekės gali būti pristatoma per 30 kalendorinių dienų. Jeigu Internetinė parduotuvė apie pristatymo problemas ir terminą, viršijantį 30 kalendorinių dienų, informavo pirkėją internetinėje svetainėje arba užsakymo patvirtinime, taikomas Internetinės parduotuvės paskelbtas terminas.

Teisė atsisakyti sutarties

Pirkėjas, gavęs užsakymą, turi teisę per 14 dienų atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos sutarties, jeigu sutartyje nenurodyta kitaip. Atsisakymo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.

Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, užsakytos prekės neturi būti naudojamos kitaip, nei tai būtina norint įsitikinti prekių pobūdžiu, savybėmis ir veikimu taip, kad būtų galima prekę išbandyti. Jei prekės buvo naudojamos kitais tikslais, nei būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, arba jei prekės turi naudojimo ar nusidėvėjimo požymių, internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžintiną mokestį pagal sumažėjusią prekių vertę.

Norint grąžinti prekes, reikia pateikti prekių pirkimo atsisakymo pareiškimą ir išsiųsti el. pašto adresu info@sodokrautuvele.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.
Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent grąžinimo priežastis yra ta, kad grąžinama prekė neatitinka užsakymo (pvz. netinkama arba nekokybiška prekė). Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes prekių vežėjui.

Gavusi grąžintas prekes, internetinė parduotuvė nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atsisakymo gavimo dienos, grąžins pirkėjui visus pagal sutartį iš pirkėjo gautus mokėjimus. Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol ji negauna grąžintų prekių, kurios yra sutarties objektas, arba kol pirkėjas nepateikia įrodymų, kad jis grąžino prekes, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.

Jeigu pirkėjas aiškiai pasirinko kitą prekių grąžinimo pristatymo būdą, o ne Internetinės parduotuvės siūlomą pigiausią įprastą būdą, Internetinė parduotuvė neprivalo vartotojui grąžinti išlaidų, viršijančių išlaidas, susijusias su įprastu pristatymo būdu. Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio ir pareikalauti iš pirkėjo grąžinti prekę, jeigu prekių kaina internetinėje parduotuvėje dėl klaidos yra pažymėta ženkliai žemesnė už prekės rinkos kainą.

Teisė pateikti skundą

Internetinė parduotuvė atsako už pirkėjui parduotų prekių neatitikimą ar trūkumus, kurie jau egzistavo pristatymo metu ir kurie išryškėją ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekių pristatymo pirkėjui. Per pirmuosius metus nuo prekių pristatymo pirkėjui laikoma, kad defektas egzistavo jau pristatymo metu. Internetinė parduotuvė privalo paneigti šią prielaidą.

Pirkėjas, atsiradus defektui, turi teisę pateikti skundą per dvejus metus, tačiau rekomenduojame tai padaryti ne vėliau kaip per du mėnesius nuo prekės gavimo, atsiųsdami elektroninį laišką adresu info@sodokrautuvele.lt arba paskambinę tel. : +370 5 214 0714

Internetinė parduotuvė neatsako už trūkumus, atsiradusius po prekės pristatymo dėl vartotojo veiksmų ar neveikimo (netinkamo naudojimo, nelaimingo atsitikimo ir pan.) arba jei tai nusidėvėjimas dėl įprasto prekės naudojimo. Jeigu Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsakinga Internetinė parduotuvė, Internetinė parduotuvė nekokybiškas prekes įsipareigoją pataisyti arba pakeisti. Jeigu prekių pataisyti ar pakeisti nėra galimybės, internetinė parduotuvė grąžina pirkėjui visus su pirkimo-pardavimo sutartimi susijusius mokesčius.

Internetinė parduotuvė į vartotojo skundą atsako raštu per 15 dienų.

Sąlygos skundo teikimui

Sodokarautuvele.lt yra atsakinga už augalų dauginamosios medžiagos atitikimą Estijoje oficialiai galiojančiiems standartams. Jeigu pristatytos prekės neatitinka užsakovo idėjos ar laukiamos kokybės, pirkėjas turi teisę pareikšti pretenzijas per dvejus metus nuo pakuotės gavimo (per du mėnesius nuo defekto nustatymo). Rekomenduojame pretenzijas pateikti per 14 dienų nuo defekto nustatymo.

Paraiškas dėl veislės prašome pateikti augalo žydėjimo laikotarpiu. Garantija galioja su užsakymo sąskaita faktūra. Garantija netaikoma, jei augalų augimo sutrikimai atsiranda dėl netinkamos agrotechninės technikos ar supančios aplinkos įtakos.

Sodokrautuvele.lt neatsako už riziką, kylančią dėl oro sąlygų ir agrotechnikos metodų, kuriuos klientas naudoja augindamas augalų dauginamąją medžiagą. Aplinkos sąlygos bet kuriuo metu gali turėti įtakos sėklų dygimui arba augalų augimui nenuspėjama kryptimi. Pretenzijos gali būti reiškiamos tik dėl akivaizdžių defektų arba atsiradusių defektų. Jei augalas buvo netinkamai pasodintas, pasėtas ar netinkamai prižiūrėtas, pardavėjas neatsako už defektus. Defektas neapima augalo nudžiūvimo vėlesniame jo augimo etape, jei augalas turi normaliai išsivysčiusias veislės savybes.

Ginčų sprendimas

Jei pirkėjas turi nusiskundimų dėl elektroninės parduotuvės, juos reikia siųsti el. paštu info@sodokrautuvele.lt arba telefonu: +370 5 214 0270.

Jei pirkėjas ir Internetinė parduotuvė negali išspręsti ginčo susitarimu, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Susipažinti su procedūrinėmis sąlygomis ir pateikti prašymą galite čia. Vartotojų ginčų komisijos kompetencija yra spręsti ginčus, kylančius iš tarp pirkėjo ir internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Pirkėjo skundo nagrinėjimas VVTAT yra nemokamas.

Pirkėjas gali kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą link.

Siekdamos išspręsti ginčytinus klausimus, šalys įsipareigoja raštu apsikeisti pranešimais ir pareiškimais.

Nepamirškite, kad kaip vartotojas turite ne tik teises, bet ir pareigas.

Prieš naudodami gaminį, susipažinkite su juo. Visada atidžiai perskaitykite gaminio naudojimo vadovą ir atkreipkite dėmesį į priežiūros sąlygas, kad galėtumėte naudoti gaminį pagal paskirtį ir nesugadinti jo dėl nekompetencijos. Jeigu Jūs pats esate neatsargus ir nesilaikote instrukcijų ir dėl to prekė yra sugadinta ar sulūžusi, pardavėjas ir gamintojas neatsako už tai, kas nutiko ir Jūs neturite teisės, pavyzdžiui, į nemokamą defektų šalinimą.

Nepamirškite!

Pardavėjas yra atsakingas už parduodamas prekes ir paslaugas.
Jūs, kaip vartotojas, turite pareigą tinkamai naudoti ir prižiūrėti prekę.
Prekės ar paslaugos turi būti saugios ir turėti laukiamas vartotojo savybes.
Pardavėjas turi pateikti jums prekes ar paslaugas, turinčias teisingą informaciją.

Asmens duomenų tvarkymas

„De Visu OÜ“ yra atsakingas asmens duomenų tvarkytojas, „De Visu OÜ“ perduoda asmens duomenis, reikalingus mokėjimams atlikti įgaliotam duomenų tvarkytojui Maksekeskus AS.
Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą skaitykite mūsų Privatumo politika .

Bendra informacija

Slapukų atmetima

Vartotojas turi teisę atsisakyti išsaugoti slapukus kompiuteryje. Jei pageidauja, Abonentas turi pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus.

Įvairių tipų žiniatinklio naršyklės naudoja skirtingus slapukų išjungimo būdus. Išsamesnė informacija pateikiama svetainėje aki.ee/et/kupsised.

Užblokuodamas slapukus Vartotojas turi atsižvelgti į tai, kad gali nebeveikti visos svetainės funkcijos.

Koks slapukas arba slapukas

Slapukas yra tekstinis failas, kurį siunčia ir išsaugo Vartotojo kompiuteryje tinklalapiai, kuriuose Naudotojas lankosi. Slapukas saugomas Vartotojo interneto naršyklės failų kataloge. Jei Vartotojas svetainėje lankėsi anksčiau, interneto naršyklė nuskaito slapuką ir perduoda atitinkamą informaciją svetainei ar elementui, kuriame iš pradžių buvo išsaugotas slapukas. Daugiau informacijos apie slapukus rasite svetainėje www.aki.ee/et/kupsised.

Slapukai suteikia galimybę stebėti svetainės naudojimo statistiką, skilčių populiarumą ir kitus svetainėje atliekamus veiksmus. Iš slapuko gauta informacija naudojama siekiant pagerinti svetainės naudojimą ir turinį.

Svetainėje naudojamų slapukų tipai

Nuolatiniai slapukai yra būtini norint naršyti svetainėje ir naudotis jos funkcijomis. Jei nėra nuolatinių slapukų, Vartotojas negalėtų naudotis visomis svetainės funkcijomis.

Seanso slapukai leidžia svetainę, kad prisimintų ankstesnius Vartotojo pasirinkimus (pavyzdžiui, vartotojo vardą, kalbos pasirinkimą, pirkinių krepšelio turinį ir pan.) ir taip būtų teikiamos efektyvesnės ir suasmenintos funkcijos.

Stebėjimo slapukai renka duomenis apie Vartotojo elgesį svetainėje. Informacija, gauta iš sekimo slapuko, leidžia padidinti svetainės prieinamumą.

Mūsų duomenys:

De Visu OÜ
Raplamaa
Alu miestelis, Vahe 10
El. paštas devisu@devisu.ee

Puikus bendradarbiavimas!

Skambinti